Известие

Collapse
No announcement yet.

Съвет при покупка на 166 2.4jtd

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от gorbi Покажи съобщение
    това "автоматични светлини " как се разбира че го има... Че не бях чувал на 166 за тая екстра... ?
    Ами всички 166-ци го имат. Като угасиш двигателя, външните светлини изгасват, ако са били пуснати а като запалиш светват. Освен това се автоматично се регулира силата на светене на дисплея на ICS - а


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #62
      Това го имат всички италиански автомобили, от бая години насам....
      sigpic

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
        Ами всички 166-ци го имат. Като угасиш двигателя, външните светлини изгасват, ако са били пуснати а като запалиш светват. Освен това се автоматично се регулира силата на светене на дисплея на ICS - а
        Според какво се регулира светенето на дисплея ? Че от скоро го забелязах че трепти и се чудех какво не му е в ред
        Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp - 2000

        Comment


        • #64
          Колкото по ярка е светлината на вън-толкова по- силно свети. Като се стъмни- и дисплея също приглушава светлината. До входа са касетката имаш око, в което има светлочувствителен сензор. Най-ясно се вижда вечер- насочи си телефона към сензора и виж дисплея. Като отдръпнеш телефона и съотвено светлината от там- заблелязваш, че и дисплея потъмнява.
          Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

          EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

          Comment


          • #65
            Ясно, очото ще да е виновно за трептенията, ще го тествам довечера. Мерси колега
            Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp - 2000

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от andro88 Покажи съобщение
              Колкото по ярка е светлината на вън-толкова по- силно свети. Като се стъмни- и дисплея също приглушава светлината. До входа са касетката имаш око, в което има светлочувствителен сензор. Най-ясно се вижда вечер- насочи си телефона към сензора и виж дисплея. Като отдръпнеш телефона и съотвено светлината от там- заблелязваш, че и дисплея потъмнява.

              Ако посегнеш с цигарата между пръстите към ICS - а, яркостта се увеличава. Когато за пръв път забелязах този ефект, помислих, че това става заради сензор, който отчита доближаването на ръката. А то се оказа, че било заради цигарата.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #67
                аха, ясно ... аз мислих че като се стъмни и включва светлините...
                AR 166 2,4 jtdm
                NT II 2,7 tdi
                Peugeot 206 1,1
                AR 155 1,6 ex, AR 145 1,9 jtd ex, MB 124 CE ex

                Comment


                • #68
                  Аз пък мислех,че завиват заедно с колата А никъде не намерих тема каква е разликата между 2.4жтд 136 коня и 175.Освен,че степента на сгъстяване при 136 коня е 18,5 а при 175 е 18 и първата има 2 клапана а 2рата 4 клапана на цилиндър.Значи ли това,че глава от 175 може да се сложи на 136.Предполагам има и различие в турбото и софта.Но ако е само това значи срещу 2000-3000 лева може да се направи успешен "тунинг".Само се чудя тая разлика от главата ли идва със степента на сгъстяване.Това вече ви питам извън темата защото си набелязах 2 коли за гледане .Ама то излиза,че по-добре за 2000-3000 лева да си купиш направо целия двигател от M-Jet 175 k.c....Просто ми е интаресно.

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от BMWWW Покажи съобщение
                    Аз пък мислех,че завиват заедно с колата А никъде не намерих тема каква е разликата между 2.4жтд 136 коня и 175.Освен,че степента на сгъстяване при 136 коня е 18,5 а при 175 е 18 и първата има 2 клапана а 2рата 4 клапана на цилиндър.Значи ли това,че глава от 175 може да се сложи на 136.Предполагам има и различие в турбото и софта.Но ако е само това значи срещу 2000-3000 лева може да се направи успешен "тунинг".Само се чудя тая разлика от главата ли идва със степента на сгъстяване.Това вече ви питам извън темата защото си набелязах 2 коли за гледане .Ама то излиза,че по-добре за 2000-3000 лева да си купиш направо целия двигател от M-Jet 175 k.c....Просто ми е интаресно.
                    трудно като цяло но не е трудно 136-ца да стане и 200 коня
                    156 2.4JTD 136+ PS

                    Comment


                    • #70
                      С колата завиват на Туарег и на Ситроените...
                      А на евтините Ситроени фаровете се включват според светлината навън.. Ама щом тая екстра не прибавя коне... мани тая работа..
                      AR 166 2,4 jtdm
                      NT II 2,7 tdi
                      Peugeot 206 1,1
                      AR 155 1,6 ex, AR 145 1,9 jtd ex, MB 124 CE ex

                      Comment


                      • #71
                        така.....май значи от Италия не е много на далавера като гледам цените тук.Някой би ли се съгласил доиде с мен да избереме една кола и да идем да я видиме на диагностика..някой който разбира и знае какво да каже на този с диагностиката за какво да гледа....и как е по-добре да гледам за такава с кожа или да си купя после кожен салон защото явно кожата вдига цената.Естествено,че ще почерпя.Може и на лични да пишете най-добре.Иначе е тази ми хвана окото http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...609275809655&f 1=details
                        Колега преди няколко месеца когато аз си търсех алфа тази кола беше обявена от София под наименование "Алфа 166 спорт', отново нов внос - без номера. Мислех да ходя да я гледам, но ден преди плануваното пътуване обявата мистериозно изчезна . Сега я гледам отново за продан, отново нов внос .
                        МОЖЕ БИ има нещо нередно в нея
                        Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 150bhp

                        Comment


                        • #72
                          А някой знае ли как стои въпроосът със закупуването на нов внос.В смисъл отивам харесвам колата и после за да и извадя транзитни номера да я докарам нали требва с некакаъв документ да ида в КАТ.Той продавача договор ли ще правим или как .Ако някой може да ми обясни.Пък и каот ида в КАТ за колко времев стават номерата колко важат и колко струват?

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от BMWWW Покажи съобщение
                            А някой знае ли как стои въпроосът със закупуването на нов внос.В смисъл отивам харесвам колата и после за да и извадя транзитни номера да я докарам нали требва с некакаъв документ да ида в КАТ.Той продавача договор ли ще правим или как .Ако някой може да ми обясни.Пък и каот ида в КАТ за колко времев стават номерата колко важат и колко струват?
                            Чети тази тема.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #74
                              Благодаря,а никъде не намерих проверка по ВИН код да работи.Или аз незнам как се работи с това.

                              Comment


                              • #75
                                Първоначално публикувано от BMWWW Покажи съобщение
                                Благодаря,а никъде не намерих проверка по ВИН код да работи.Или аз незнам как се работи с това.

                                Пробвай с това. Попълни последните 8 цифри от номера на шасито.


                                159 1.8 MPI
                                166 2.0 TS (ex)

                                Comment

                                Working...
                                X